DeFacto, Afra Saraçoğlu ile Duygulara Odaklanan Reklam

DeFacto, yapay zeka teknolojileriyle hazırladığı yeni reklam filminde, marka yüzü Afra Saraçoğlu ile ‘Gerçekten Hisset’ temasını işliyor.

DeFacto, yapay zeka teknolojileriyle hazırlanan reklam filmleri serisinin ikincisinde marka yüzü Afra Saraçoğlu ile birlikte “Gerçekten Hisset” temasına odaklanıyor. Yeni reklam filminde moda, teknoloji ve duygular arasında bir köprü kuran marka, “Moda sadece görünmek değil, gerçek olan hissettiğin” mesajını veriyor.

Marka, “gerçek ile yapay” arasındaki çizgiyi sorgulamaya yeni reklam filmiyle devam ediyor. İlk reklam filminde “Gerçekten Güzel” sloganına odaklanan DeFacto, kış dış giyim koleksiyonunu tanıttığı bu film serisinin ikincisinde “Gerçekten Hisset” mottosuyla bu kavramı bir kez daha sorguluyor. İzleyiciyi “Gördüğümüz şey mi gerçek, yoksa hissettiğimiz mi?” sorusuyla baş başa bırakıyor.

Reklam filminin çekimleri TBWA tarafından gerçekleştirilmiş olup, yönetmen koltuğunda Onur Somer oturmaktadır.

Başa dön tuşu