Knorr Çabuk Mac & Cheese Ranch ile Lezzet ve Teknoloji

Knorr Çabuk, Mac & Cheese makarnasını Calve’nin Ranch sosu ile birleştirerek yeni bir lezzet deneyimi sunuyor. Kampanya, yapay zeka destekli görsellerle destekleniyor.

Knorr Çabuk, Mac & Cheese makarnasını Calve’nin gurme sosu Ranch ile birleştirerek yeni bir lezzet deneyimi sunuyor. Bu ürün için hazırlanan kampanya, yapay zeka teknolojisi kullanılarak oluşturulan görseller ve enerjik müzik ile destekleniyor. Lansman sürecinde çekilen üç fotoğraf, uzun bir reklam filmine dönüştürüldü.

Kampanya, “Nerden Baksan Çok Lezzetli!” sloganıyla tanıtılıyor. Yapay zeka destekli görsellerin kullanıldığı film, markanın genç ve dinamik kimliğini ön plana çıkarıyor. Dijital çağın üretim biçimlerinden esinlenerek hazırlanan bu kampanya, görsel ve işitsel açıdan dikkat çekici bir şekilde ürünü konumlandırıyor.

Film, geniş bir kitleye hitap ederek, genç profesyonellerden öğrencilere kadar farklı grupların atıştırmalık anlarını merkeze alıyor. Dizi izlerken ya da çalışmaya kısa bir ara verirken yapılan atıştırmalıklar, “konforlu yemek” anlayışına yeni bir yorum getiriyor.

Kampanya hakkında bilgi veren Knorr Çabuk Marka Müdürü İrem Çelik, “Calve ile birlikte hayata geçirdiğimiz Knorr Çabuk Mac & Cheese Ranch, makarna severlere hem pratik hem de konforlu bir lezzet sunuyor. Filmimizi alışılagelmişin dışında yalnızca üç fotoğraf karesi üzerinden tamamen yapay zeka ile oluşturduk. Beş kişilik bir AI prodüksiyon ekibiyle tamamlanan proje, reklam sektöründe sürdürülebilir, hızlı ve yaratıcı bir üretim modeli olarak öne çıkıyor. AI ile hareket kazanan görseller ve enerjisi yüksek müziğimizle izleyicilere lezzeti hissettiren dinamik bir deneyim sunmayı hedefledik.” şeklinde açıklamalarda bulundu.

Kampanyanın arkasında Unilever Türkiye & Arabia Gıda Genel Müdürü Şirin Işık, Marka Müdürü İrem Çelik, ve Marka Müdür Yardımcısı Zeynep Öziler gibi isimler yer alıyor. Yaratıcı ajans olarak Pixiu Agency ile çalışıldı. Projenin yaratıcı yönetmeni Can Akalın, proje yöneticisi Fatih Dilekci ve dijital direktör Berdan Özdemir gibi isimler de kampanyanın başarısında önemli rol oynadı.

Reklam yazarı Bahadır Öztürk, art direktör Hamza Kocadayı, AI artist Cankat Oğuz, motion designer Serhat Uğur, sosyal medya yöneticisi Ceren Yıldırım, sanat yönetmeni Emre Öztürk gibi profesyoneller de projede yer aldı. Yapım şirketi olarak Post Office ile çalışıldı ve prodüktörlük görevini Volkan Özer ve Zeynel Abidin Döş üstlendi. Fotoğrafçı Berkin Metin de kampanyanın görsel içeriklerini hazırladı.

Bu kampanya, Knorr Çabuk’un yenilikçi yaklaşımını ve teknolojiyi nasıl etkin bir şekilde kullandığını gözler önüne seriyor. Yapay zeka ile oluşturulan içerikler, markanın hedef kitlesine ulaşmasında önemli bir araç haline geliyor.

Başa dön tuşu