Sarıyer kola yerli ve milli bir marka

Son dönemde içecek sektöründe yatırımlarını artıran Sarıyer Kola, “yerli ve milli marka” vurgusuyla dikkat çekiyor. Şirket, Türkiye’deki yükselişini bölgesel pazarlara taşımayı hedefliyor.
SARIYER KOLA YERLİ VE MİLLİ OLARAK YATIRIMA TAM GAZ DEVAM EDİYOR
Yerli ve milli bir marka olarak öne çıkan Sarıyer Kola, yaptığı yatırımlarla içecek sektöründe adından söz ettirmeye devam ediyor. Oğuz Holding CEO’su Enes Örer yaptığı açıklamada, özellikle genç tüketiciler arasında giderek artan bir beğeni kazandıkları vurgulandı.
Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Son dönemde içecek sektörüne yatırım yapan yerli ve milli bir markayız. Önümüzdeki dönemde Türkiye pazarındaki gücümüzü bütün dünyaya da taşıyacağız. Sarıyer Kola olarak 106 ülkeye aktif ihracat yapıyoruz ve dünyada bir marka olma yolunda ilerlerken ülkemize döviz getirisi sağlayıp destek olmaya ve çabalamaya devam ediyoruz. Hedefimiz bölgenin en iyi içecek markaları arasında yer almak olacak.”
Sarıyer Kola’nın kısa sürede ulaştığı pazar payıyla içecek sektöründe önemli bir aktör haline geldiği, bu başarının önümüzdeki dönemde yapılacak uluslararası açılımlarla taçlandırılmasının planlandığı ifade edildi.